October 06, 2011

Richard

Aku nak cite pengalaman pertama Aku main ngan Mat Salleh semasa study A-level di US. Aku tak pakai scholarship mana-mana waktu study kat sana. Aku gi terus US selepas sebulan habis SPM. Oleh kerana Aku adalah foreigner Aku diberi kemudahan hostel roommate Aku dari California namanya Elizabeth Aku panggil dia Liz aje.

Orangnya menarik walaupun tak cantik sangat. Umur dia masa tuh 19 tahun buat a-level jugak tapi dah masuk 2nd semester. Liz banyak tolong Aku dalam banya perkara terutama on the beginning of my study. Hostel kat sana laki pompuan campur tapi berlainan bilik dan washroom aje jadi perkara sex menjadi perara yg biasa disana. Mula-mula kekok jugak.

Kalau malam minggu weekend jer Liz mesti hilang dari bilik . sekali tu weekend Liz ajak Aku pergi party mua2 Aku malas. Tapi akhirnya Aku ikut jugak lepas Liz ajak Aku bersungguh2 katanya seronok. Then Aku pakai t-shirt tanpa lengan dan skirt aje Liz kata Aku menarik. Dalam cab Liz kata Aku pasti jadi rebutan malam nih. Aku tak paham maksudnya. Then dia kata just wait and enjoy "it".

Dalam mula berparti Aku dikenalkan oleh Liz kepada Richard handsome juga orang nya tinggi. Aku chat ngan Richard sebab Aku ta tahu nak buat apa tapi tgk semua bercouple dan bila aje music memekakkan teinga Richard menarik mengajak Aku menari sekali Aku agak kekok sebab Richard nih tinggi sangat.

Dari fast rock bertukar ke perbagai music dan last sekai Richard terus memeluk Aku sambil menari. Aku berdebar dick richand dapat Aku rasa di bhgn perut Aku . Dick dia terasa besar dan jer besar lak tuh. Aku imagine kalau masuk Aku punya matilah Aku. Dalam asyik berpusing sambil menari Richard mengusap belakang Aku dgn romantic.

Tiba-tiba Aku dengar announcement "it's time to have real excitement" dan suasana menjadi gelap. Aku jadi gugup. walaupun this is not the 1st time 4 me.

Terasa tangan Richard menyentuh dan meramas breast Aku cuba menghalang tapi tanganya begitu pantas menggosok ass dan pussy serenta Aku merayu Richard berhenti tapi tak dipedulikan suasana hall/ruang tamu kedengaran suara erangan gadis2 lain kemudia Aku diangkat oleh Richard dan membanringkan Aku atas carpet dan terus menindih Aku.

Dan mencium begitu hebat dari bibir bertukar ke leher sambil tuh tgn Richard menyelak naik skirt ke atas tangan mengusap pussy Aku dari luar dan berkata " we don't have enough time " lantas panties Aku direntap kebawah

Aku tak tahu nak buat apa dah. Hanya kedengaran sekarang ialah rintihan gadis2 lain memikmati sex. Aku fikir it's too late me to avoid this thing from happening. Aku dicium bertubi- tubi oleh Richard waktu dick dia masuk Aku climax sambil breast Aku menajdi ramasan Richard.

Batang Richard Aku akui besar dan panjangnya kira2 8 inci. Nasib baik Aku climax dulu jadi pussy Aku dah banyak air kesakitan akibat saiz dick Richard Aku dapat kurangan namun masih terasa sakit.

Tiba2 lampu dinyalakan semula dan " time's up and it's up 2 youuuu "

Richard yg baru masuk jelas frust and Aku terpinga2 dan malu dan berkata pada ricahard stop. Richard ngan muka tak puas hatinya kelauar dari Aku. Aku rasa lega dan malu kerana lampu dah menyala. Namun ada bbrapa couple masih ngan aksi masing. Rommate Aku Liz masih kena tindih Aku ambil semula panties dan gi toilet.

After that Richard offer hantar Aku baik ke hostel. Aku kata ok. Masa at parking hostel Richard terus terkam Aku kat sebeah . Nak main laghi lah dan cakap dia still belum climax malam tuh. Aku menolak walaupun Richard beria-ia mencium dan meramas breast Aku yg tak besar mana. Richard agak frust namun dia hantar sampai ke bilik bila pintu jer terbukak Aku aja Richard masuk dan melompat kat Richard utk mencium Richard .

Respond yg diberikannya juga menarik. Aku cakap kat Richard Aku also not satisfied tonight. Richard tolak Aku ker katil skirt Aku ditolak ke atas mukanya disembam ke panties Aku namun tak lama. Terus dia tarik skirt dan panties serentak dia kata pussy Aku masih ketat. Di mula cuba buka baju Aku waktu Richard dah nude . Sekelip mata tshirt dan bra Aku hilang dari badan. Dia kata Aku must do something on my breast coz it's too small.

Then Richard suruh Aku open my leg dan dia bawa dick dia ke pintu pussy yg memang dah basah. Kali nie Aku dapat lihat ngan jelas "giant dick" Richard. Aku rasa sakit pada mulanya. Tapi Aku tahan jer lah terasa betul dick Richard masuk ke dalam pussy Aku yg masih ketat. Aku terasa nikmat mula menjelma bila kesemua giant dick Richard berjaya masuk ke daam pussy.

Mula dia berhenti dan bila dan lama sikit baru Aku didayung. Aku tak pedui apa sekeliling Aku mengerang menikmatan dayungan Richard yg bermula dari perlahan menjadi ganas dan diluar kawalan Aku. Aku tak mampu nak bertahan lama dan akhirnya Aku terkulai lemah dan mengikut sahaja pelayaran yg dibuat oleh Richard. Aku climax dah beberapa kali tapi Richard masih belum climax. Tiba2 dia kata dia nak 'doggie". Dia angkat Aku atas meja Aku study dah ditiarapkannya.

Richard meletak bantal kat badan Aku sebelum memulakan doggie Aku hanya mampu menahan kenikmatan dan kesakitan dari asakan giant dick Richard. Kaki Aku memang dirapatkan oeh Richard agar pintu pussy tak terbuka ngan lebar dan menambah kenikmata padanya. Aku climax 2 kali dalam dogggie kali kedua serentak climax ngan Richard .

Waktu dia nak climax dayungan begitu kuat sekali dan memaksa Aku memegang meja menahan sakit dan climax. Air mani Richard begitu banyak sampai mengalir keluar dari pussy Aku ke peha sambil giant dick Richard masih berada di dalam pussy Aku. Aku terkulai lemah Richard menarik keluar dick nya dan mengangkat Aku kekatil. Aku terus tertidur.

Aku terjaga pukul 11 pagi akibat keetihan di fuck oleh Richard. Sambil nak bersihkan katil dan cadar dari kesan air mani Aku lihat nota yg dituis Richard dia pick-up aku pukul satu nanti.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.